Regulamin rezerwacji i sprzedaży karnetów i biletów na mecze
Asseco Resovii w sezonie 2025/2026
- Organizatorem rezerwacji i sprzedaży karnetów na sezon 2025/2026 jest Asseco Resovia S.A.
z/s ul. Podpromie 10, 35-051 Rzeszów, KRS: 0000221810 , NIP: 8133379356, REGON: 180000144
(dalej zwany: „Organizatorem”).
- Rezerwacja karnetów i biletów możliwa jest wyłącznie poprzez internetowy system rezerwacyjny
dostępny na oficjalnej stronie www. assecoresovia.pl pod adresem https://bilety.assecoresovia.pl.
- Karnet uprawnia do wejścia na wszystkie mecze PlusLigi, Pucharu Polski oraz mecze
organizowane w ramach międzynarodowych, klubowych rozgrywek siatkarskich CEV w sezonie
2025/2026 rozgrywane z udziałem publiczności w Regionalnym Centrum Sportowo-Widowiskowym
“Podpromie” im. Jana Strzelczyka przy ul. Podpromie10, 35-051 Rzeszów (zwane
dalej: „Mecz”).
- Przez dokonanie zakupu karnetu, jego nabywca akceptuje zapisy niniejszego Regulaminu,
Regulaminu Imprezy Masowej oraz Regulaminu Obiektu (RCS-W im. J.Strzelczyka). (dostępne pod
adresem: https://www.assecoresovia.pl/bilety/regulamin-imprezy/)
- Karnet jest ważny na okaziciela w dniu odbywanego Meczu.
- Do każdego karnetu istnieje możliwość zakupienia karnetu soviak dla dziecka do lat 6 bez
wyznaczonego miejsca siedzącego (tzw. karnet na kolana), który ważny jest wyłącznie z karnetem,
z którym został zakupiony. Dziecko podczas meczu może przebywać wyłącznie pod opieką
opiekuna prawnego.
- Nabywcy karnetu nie przysługuje prawo do zwrotu karnetu, w tym nie przysługuje mu prawo do
zwrotu ceny za niewykorzystany karnet z przyczyn leżących po stronie Nabywcy karnetu.
- Celem uniknięcia wątpliwości, zgodnie z art. 38 pkt. 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.) nabywcy karnetu nie przysługuje
prawo do odstąpienia od umowy nabycia karnetu i żądanie zwrotu ceny za karnet.
- W sezonie 2025/2026 po raz pierwszy będzie istniała możliwość zakupu
karnetu w formie elektronicznej. Przy zakupie będzie należało zaznaczyć wybraną przez siebie
opcję tj. karnet w formie elektronicznej lub fizycznej. Nie będzie możliwości
posiadania karnetu w obu formach.
- Płatności za zarezerwowany karnet można dokonać drogą elektroniczną lub bezpośrednio w
punkcie wskazanym przez Organizatora.
- Płatności za zarezerwowany karnet należy dokonać najpóźniej 24 godziny od otrzymania
potwierdzenia rezerwacji.
- Nieopłacona rezerwacja zostanie anulowana po 24 godzinach od momentu otrzymania
potwierdzenia jej złożenia.
- Organizator gwarantuje sobie prawo do rezerwacji miejsc w przedsprzedaży z przeznaczeniem
dla sponsorów oraz gości specjalnych, a także na potrzeby związane ze zobowiązaniami
wynikającymi z umów z Europejską Konfederacją Piłki Siatkowej (CEV) oraz Polskiej Ligi
Siatkówki (PLS).
- Organizator zastrzega sobie możliwość zakończenia sprzedaży w każdej chwili bez podania
przyczyny.
- Nabywca karnetu może złożyć reklamacje w formie:
- a) pisemnej w biurze Asseco Resovia S.A.; lub
- b) za pośrednictwem e-maila wysłanego na adres biuro@assecoresovia.pl.
- Nabywca karnetu składając reklamację zobowiązany jest podać:
- a) imię i nazwisko;
- b) adres do korespondencji;
- c) powód wystąpienia z reklamacją;
- d) datę okoliczności przywoływanych w reklamacji;
- e) datę złożenia reklamacji.
- Na żądanie Asseco Resovia nabywca karnetu zobowiązany jest udzielić dodatkowych informacji
lub dokonać uzupełnienia już przekazanych informacji, które są niezbędne do rozpatrzenia
reklamacji.
- Asseco Resovia rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej złożenia przez nabywcę
karnetu. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest nabywcy karnetu w formie pisemnej na adres
korespondencyjny podany w reklamacji albo w postaci elektronicznej za pomocą poczty e-mail
(jeśli był podany).
- Nabywca karnetu będący konsumentem jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego
inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o
Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie
polubownego zakończenia sporu między nabywcą karnetu a Asseco Resovia S.A. Informacja
na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora
Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych
poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
- Nabywca karnetu będący konsumentem uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego
sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji
Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy zawartej na
odległość. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa
Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 6 lipca 2017 r. w sprawie określenia
regulaminu organizacji i działania stałych sądów polubownych przy wojewódzkich inspektorach
inspekcji handlowej.
- Nabywca karnetu będący konsumentem może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia
sporu obejmującego nabycie karnetu korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego)
rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona
konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
- W przypadku wyczerpania drogi postępowania reklamacyjnego nabywca karnetu będący konsumentem
może skorzystać z pozasądowej możliwości rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za
pośrednictwem internetowej platformy ODR, która umożliwia dochodzenie swoich roszczeń w
związku z usługami świadczonymi przez Asseco Resovia S.A. Platforma ODR dostępna jest pod
adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Zasady przyznawania bonów rabatowych w przypadku rozgrywania meczów bez udziału
publiczności w sezonie 2025/2026
- W przypadku wprowadzenia obostrzeń epidemicznych, które będą skutkowały rozgrywaniem meczów
bez udziału publiczności w trakcie sezonu (na jeden lub więcej meczów), posiadaczom karnetów
będzie przysługiwał bon rabatowy do wykorzystania w sklepie internetowym lub bon
rabatowy na zakup karnetu w sezonie 2026/2027.
- W przypadku wprowadzenia obostrzeń epidemicznych, które będą skutkowały zmniejszeniem liczby
dostępnych miejsc, do poziomu niższego niż liczba sprzedanych karnetów, Organizator
zastrzega sobie prawo do zawieszenia uprawnienia do wejścia na Imprezę na podstawie
zakupionego karnetu. Jednocześnie posiadaczom karnetów będzie przysługiwało pierwszeństwo
zakupu biletów w ramach określonego limitu widzów. W takim przypadku, mecz będzie
potraktowany jak mecz bez udziału publiczności, za który posiadaczom karnetów będzie
przysługiwał bon rabatowy.
- Bon rabatowy zostanie przyznany po zakończeniu sezonu 2025/2026 – nie później niż do
30.06.2026 r.
- Wartość bonu rabatowego będzie obliczana następująco:
WARTOŚĆ BONU RABATOWEGO = CENA KARNETU * (Liczba meczów rozegranych na Hali
Podpromie bez udziału publiczności w sezonie 2024/2025 w ramach rozgrywek PlusLigi, Ligi
Mistrzów CEV i Pucharu Polski / Liczba wszystkich meczów rozegranych na Hali Podpromie w sezonie
2025/2026 w ramach rozgrywek PlusLigi, Ligi Mistrzów CEV i Pucharu Polski)
Regulamin rezerwacji i sprzedaży biletów w sezonie 2025/2026
- Organizatorem rezerwacji i sprzedaży biletów na sezon 2025/2026 jest Asseco Resovia S.A. z/s
ul. Podpromie 10, 35-051 Rzeszów, KRS: 0000221810 , NIP: 8133379356, REGON: 180000144 (dalej
zwany: „Organizatorem”).
- Rezerwacja możliwa jest wyłącznie poprzez internetowy system rezerwacyjny dostępny na
oficjalnej stronie www. assecoresovia.pl pod adresem https://bilety.assecoresovia.pl.
- Terminy rezerwacji na poszczególne mecze będą ogłaszane na stronie internetowej
Organizatora.
- Przez dokonanie zakupu biletu, jego nabywca akceptuje zapisy niniejszego Regulaminu,
Regulaminu Imprezy Masowej, Regulaminu Obiektu (RCS-W im. J.Strzelczyka). (dostępne pod
adresem: https://www.assecoresovia.pl/bilety/regulamin-imprezy/)
oraz oświadcza, że zapoznał się z treścią klauzuli informacyjnej ( dostępna pod adresem: https://bilety.assecoresovia.pl/klauzula-informacyjna/
)
- Płatności za bilety można dokonać wyłącznie drogą elektroniczną, niezwłocznie po wykonaniu
rezerwacji. Nieopłacona rezerwacja zostanie anulowana po 30 minutach od jej złożenia.
- Bilety (w formie elektronicznej) przesyłane są na adres mailowy podany w systemie
rezerwacyjnym, po zaksięgowaniu opłaty za wykonaną rezerwację.
- Bilet sprzedawane są wyłącznie na okaziciela.
- Nabywcy biletu nie przysługuje prawo do jego zwrotu, w tym nie przysługuje mu prawo do
zwrotu ceny za niewykorzystany bilet z przyczyn leżących po stronie nabywcy biletu.
- Celem uniknięcia wątpliwości, zgodnie z art. 38 pkt. 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o
prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.) nabywcy biletu nie
przysługuje prawo do odstąpienia od umowy nabycia biletu i żądanie zwrotu ceny za bilet.
- Organizator zastrzega sobie możliwość zakończenia sprzedaży w każdej chwili, bez podania
przyczyny.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia limitów rezerwacji i sprzedaży biletów na jedną
osobę.
- Bilety ulgowe przysługują: dzieciom od 7 roku życia, młodzieży szkolnej, studentom, emerytom
i rencistom, osobom niepełnosprawnym oraz ich opiekunom. Osoby korzystające z
biletów ulgowych przy wejściu na imprezę zobowiązane są do jednoczesnego przedstawienia
wraz z biletem ulgowym dokumentu potwierdzającego prawo do przyznanej ulgi. Osoby nie
posiadające takiego dokumentu nie będą wpuszczane na halę.
- Bilety SOVIAKI przysługują dzieciom do 6 roku życia, są sprzedawane bez wyznaczonego miejsca
siedzącego (tzw. bilet na kolana). Zakup biletu SOVIAK możliwy jest poprzez:
- system
sprzedaży biletów dostępny na stronie bilety.assecoresovia.pl wyłącznie przy jednoczesnym
zakupie biletu,
- w sklepiku klubowym przy jednoczesnym zakupie biletu lub po okazaniu karnetu na sezon
2025/2026.
Zakup jednego biletu normalnego lub ulgowego uprawnia do zakupu jednego biletu
SOVIAK. Cena biletu SOVIAK do 6 roku życia – 10 zł
- Nabywca biletu może złożyć reklamacje w formie:
- a) pisemnej w biurze Asseco Resovia S.A.; lub
- b) za pośrednictwem e-maila wysłanego na adres biuro@assecoresovia.pl.
- Nabywca biletu składając reklamację zobowiązany jest podać:
- a) imię i nazwisko;
- b) adres do korespondencji;
- c) powód wystąpienia z reklamacją;
- d) datę okoliczności przywoływanych w reklamacji;
- e) datę złożenia reklamacji.
- Na żądanie Asseco Resovia nabywca biletu zobowiązany jest udzielić dodatkowych informacji
lub dokonać uzupełnienia już przekazanych informacji, które są niezbędne do rozpatrzenia
reklamacji.
- Asseco Resovia rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej złożenia przez nabywcę
karnetu. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest nabywcy biletu w formie pisemnej na adres
korespondencyjny podany w reklamacji albo w postaci elektronicznej za pomocą poczty e-mail
(jeśli był podany).
- Nabywca biletu będący konsumentem jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego
inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o
Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie
polubownego zakończenia sporu między nabywcą biletu a Asseco Resovia S.A. Informacja na
temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji
Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych
Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
- Nabywca biletu będący konsumentem uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego
sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji
Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy zawartej na
odległość. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa
Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 6 lipca 2017 r. w sprawie określenia
regulaminu organizacji i działania stałych sądów polubownych przy wojewódzkich inspektorach
inspekcji handlowej.
- Nabywca biletu będący konsumentem, może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia
sporu obejmującego nabycie karnetu korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego)
rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona
konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
- W przypadku wyczerpania drogi postępowania reklamacyjnego nabywca karnetu będący konsumentem
może skorzystać z pozasądowej możliwości rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za
pośrednictwem internetowej platformy ODR, która umożliwia dochodzenie swoich roszczeń w
związku z usługami świadczonymi przez Asseco Resovia S.A. Platforma ODR dostępna jest pod
adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Zachęcamy grupy zorganizowane do rezerwacji biletów na mecze. Wnioski rezerwacyjne prosimy
przesyłać na adres sklepik@assecoresovia.pl. Wniosek
powinien zawierać informację kto wnioskuje o bilety, liczbę biletów i kontakt do osoby
odpowiedzialnej tj. numer telefony, adres e-mail